15 בינו׳ 2012

התוספים של Google Chrome









הדפדפן של חברת  Google .
להורדת הדפדפן היכנסו לקישור , על המאפיינים תוכלו לקרוא כאן.  
Google Chrome מאפשר התקנת תוספים. התוספים הם יישומים המותקנים על הדפדפן עצמו.  בצורה זו נחסכים תהליכי התקנה של תכנות על המחשב הדורשות הזנת נתונים של המשתמש ומעמיסות עליו.
כך יראה הסרגל בדפדפן שלכם לאחר התקנת התוספים. 
סרגל Google Chrome
את התוספים ניתן להתקין מתוך chrome web store 
לכל תוסף מצורפים הסברים ותמונות.
תוכלו למצוא תוספים רבים גם בתחום החינוך כמו: Google Books, APA Format Citation Generator ועוד רבים. יש להזין מילות מפתח בשדה החיפוש  ולמצוא את התוסף המתאים או לחפש תחת הקטגוריות באתר ולהתקין אותו. הסבר נוסף ניתן לראות בדף העזרה של גוגל.
לחיצה ימנית על תוסף שהותקן תפתח חלון ובו פעולות אפשריות: להסיר את התוסף, להשבית את פעולתו ועוד.

תוספים לתרגום טקסט באתרים

  Auto-Translateתרגום אוטומטי.
התוסף מאפשר תרגום אוטומטי של הטקסט המוצג באתר על גבי הדף עצמו וללא צורך בהעתקת הטקסט והדבקתו ביישום אחר. ניתן להגדיר את השפה ממנה ואליה תרצו לתרגם. מאפשר תרגום של מילה אחת, רצף של מילים או פסקאות. התרגום מופיע בבלון לצד הטקסט שסומן. 


Google Translate תרגום גוגל.
מתרגם דפים שלמים באתרי אינטרנט.
 ניתן להגדיר את שפת האתר והשפה אליה נרצה לתרגם.


Google Dictionary מילון של גוגל.
פרוש מילים (גם צרופי מילים) בשפות שונות : עברית, אנגלית, ספרדית, גרמנית, סינית, צרפתית, איטלקית, רוסית ועוד. ברירת המחדל היא אנגלית.



צפו בסרטון המדגים את התקנת התוסף Auto-Translate והתקינו מכאן תוכלו להמשיך ולחפש תוספים ולהתקין אותם באותו האופן. ( לחצו על הלוגו של Youtube בכדי לצפות במסך גדול, 2:40 דק')

נסו והתנסו. 
בכדי לשנות הגדרות של התוספים, יש להיכנס לאפשרויות של גוגל כרום: סימן המפתח בפינה העליונה של הסרגל. תחת צלמית "תוספים" ניתן לראות את כל התוספים שהותקנו, להגדיר אותם או להסיר אותם במידה ואינם רצויים. 

תוספים מומלצים למשתמשי Gmail:

Google Mail Checker 
 תוסף זה יציג בסרגל את מספר ההודעות החדשות בתיבת ה- Gmail שלכם. בלחיצה על הכפתור, תיפתח תיבת הדוא"ל.



Send Using Gmail  (מופיע ללא כפתור בסרגל)
בדפים רבים ברשת מצורפים קישורים ישירים לשליחת דוא"ל. קישורים אלו נפתחים כברירת מחדל בתכנת אאוטלוק. משתמשי Gmail נאלצים להעתיק את כתובת הדוא"ל מתוך החלון שנפתח ולהדביק אותה ב-Gmail. תוסף זה, לאחר שיותקן יפתח את הקישורים באופן קבוע באמצעות Gmail.




WiseStamp 
צרו חתימה אישית דינמית ומעוצבת לחשבון הגוגל שלכם.




שבוע נעים